جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر
دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۸ ب.ظ

برنامه نویسی << شماره 6 >>

1 )

 دو کولا

شلدون، لئونارد، پنی، راجش و هاوارد در صف کولا "دو" می نوشند دستگاه های سکه ها هستند، نه مردم دیگر در صف وجود دارد.برای اولین بار در صف (شلدون) اقدام به خرید می توانید، نوشیدنی و آن را دو برابر! دو نتیجه Sheldons رفتن به انتهای صف. سپس بعد در صف (لئونارد) اقدام به خرید می تواند، نوشابه می شود و به پایان صف به عنوان دو لئوناردز، و غیره. این روند ادامه می یابد، تا بی نهایت.

راجش و هاوارد، شلدون، شلدون، لئونارد، لئونارد، پنی، پنی: به عنوان مثال، نوشابه پنی سوم کولا و صف خواهد شد شبیه به این.


نوشتن یک برنامه است که به نام انسان که به N-TH می تواند نوشیدنی چاپ.


توجه داشته باشید که در ابتدا صف مانند که به نظر می رسد: شلدون، لئونارد، پنی، راجش، هوارد.اولین کسی شلدون است.


ورودی

داده های ورودی از تنها یک عدد صحیح N (1 ≤ N ≤ 109) تشکیل شده است.


آن تضمین شده است که pretests بررسی املای همه پنج اسامی، است که، است که آنها حاوی پنج پاسخ ممکن است.


تولید

چاپ تنها خط - به نام کسی که نوشابه های N-TH می تواند از ماده شیرینی که از برگ ومیوه کولا گرفته میشود. قوطی شماره از 1 شروع می شوند. لطفا به یاد داشته باشید که شما باید به نامهایی چون این طلسم: "شلدون"، "لئونارد"، "پنی"، "راجش"، "هوارد" (بدون نقل قول). در آن نظم دقیقا دوستان ابتدا در صف هستند.

ورودی
1
خروجی
Sheldon
ورودی
6
خروجی
Sheldon
ورودی
1802
خروجی
Penny

2 )

 بازی حماسی


سایمون و Antisimon یک بازی است. در ابتدا هر بازیکن دریافت یک عدد صحیح مثبت ثابت می کند که در طول بازی تغییر نمی کند. سیمون دریافت شماره و Antisimon ب تعداد دریافت. آنها همچنین دارای یک پشته از سنگ N. این بازیکن را تبدیل به یک حرکت و سیمون شروع می شود. در طول حرکت بازیکن باید از پشته را تعدادی از سنگ های برابر به بزرگترین مقسوم علیه مشترک از شماره ثابت او را دریافت کرده است و تعدادی از سنگ های سمت چپ در پشته. بازیکن از دست می دهد، زمانی که او می تواند به تعداد مورد نیاز از سنگ (یعنی پشته سنگ به شدت کمتر در سمت چپ از یک نیاز به گرفتن) را ندارد.


وظیفه شما این است که توسط داده، B و N که برنده بازی را تعیین است.


ورودی

رشته تنها شامل اعداد صحیح جدا از فضای A، B و N (1 ≤ A، B، N ≤ 100) - اعداد ثابت سایمون و Antisimon دریافت کرده اند نسبت و تعداد اولیه سنگ در شمع.

تولید

اگر برنده سیمون، چاپ "0" (بدون نقل قول)، در غیر این صورت "1" (بدون نقل قول) چاپ کنید.

ورودی
3 5 9
خروجی
0
ورودی
1 1 100
خروجی
1
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۵
آرمان غفاری

codeforces

برنامه نویسی

نظرات (۱)

سلام



جواب دو کولا ؟
پاسخ:
سلام . جوابش پایینه

http://paste.ubuntu.com/1537845/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">