جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر
يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ب.ظ

C++ Studio

C++ Studio نام برنامه جدید من است که همانطور که از نامش پیداست٬ محیط همه کاره ++C است.به زودی این نرم افزار را منتشر می کنم که مطمئنم بعد از Visual Studio ٬ این بهترین محیط برنامه نویسی ++C خواهد شد! (چه اعتماد به نفسی‌ D:)

قایلیت های این برنامه:

  • ساخت چندین پروژه در یک برنامه
  • محیط کاربری زیبا ٬ ساده و جذاب
  • قابلیت Debug با Break Point
  • قابل استفاده در مسابقات المپیاد کامپیوتر ( یعنی میتوان قابلیت Debug را غیر فعال کرد)
  • قابل استفاده در مسابقات برنامه نویسی
  • پرینت کد با فرمت بندی
  • و...
  • البته امکان Code Hinting هم هست.ولی تصمیم نگرفتم اضافه کنم.

منتظز خبر های جدید باشید...


ساخته شده توسط سپهر محمدی

سپهر محمدی - کد٬کد و بازهم کد

نظرات (۷)

***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۷ عرفان ابوالحسنی
سلام
بیاد قدیما که بلاگ من سر می زندید......
منتظر شما و نظراتتون هستم

http://erfanabolhasani.blog.ir/

http://erfan-abolhasani.blog.ir/
عرفان ابوالحسنی
***سلام همسنگری...
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
***سلام همسنگری...
بعد از چندین روز تلاش...
الحمدلله تا نود درصد از کار پیش رفت...
خودم بهش نمره ی خوبی میدم...
بالأخره پس از فعالیت های فرهنگی گسترده در سطح شهرستان و استان...
فعالیت خودش رو شروع کرده...
..در انتظار شما...***
+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
موفق باشید
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۰ عرفان ابوالحسنی
سلام خدمت شما  
بعد از یک ماه بروزیم
(عرفان ابوالحسنی)
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۰ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

از من بپذیر با 4 مطلب...

همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

حلول ماه عید و شادی مسلمین است / پایان ماه روزه، برای صائمین است
نشاط و افتخـار و شـادی و سربــلندی / از محـک الهی برای مؤمنین است
این عید فرخنده را به شما عاشقان و دلدادگان صیام و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">