جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر
يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ

مرکز برنامه نویسی و المپیاد کامپیوتر

سایت codecenter برای المپیاد کامپیوتر و برنامه نویسی معمولی تا پیشرفته در حال احداث است و به زودی راه می افتد.

در این سایت مسابقات برنامه نویسی، مرحله 3 ، در قسمت المپیاد کامپیوتر برگزاری میشود.همچنین در قسمت برنامه نویسی ، آموزش زبان های برنامه نویسی، پروژه ها و Reference های برنامه نویسی گذاشته می شود.

آدرس فعلی این سایت ، codecenter.blog.ir است و به زودی وقتی سایت راه بیفتد آدرس جدید آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

برنامه نویسی سایت و جاج و... توسط خودم انجام خواهد شد.

ما به یکسری نیرو در هر دو بخش المپیاد کامپیوتر و برنامه نویسی نیاز داریم که عبارت است از:

  • برنامه نویس
  • طراح سوال المپیاد کامپیوتر (مرحله 3)
  • طراح سوال برنامه نویسی المپیاد کامپیوتر
  • طراح گرافیک
  • کسانی که رشته ریاضی محض یا کامپیوتر یا ... را خوانده اند.

هدف ما کمک به برنامه نویسی در کشور ایران می باشد.لطفا اگر تخصصی یا مدرکی یا ... دارید، همین حالا استخدام شوید!فرم استخدام در سایت codecenter.blog.ir موجود میباشد.

باتشکر

نظرات (۶)

سلام من بچه ی المپیاد سلام ایران زمینم الانم تو باشگاه المپیاد سلام درس میخونم متاسفانه تو ترم 1 باشگاه چیزی به اسم ترکیبیات وجود نداره و همه ریاضی میخونن ولی من به شدت علاقه به درسای المپیاد کامپیوتر دارم و درسای ریاضیم ضعیفه ایا اخراج میکنن
پاسخ:
نمیدونم ، چون کلا سیستم باشگاه عوض شده . قبلا ما میرفتیم انرژی اتمی . این سیستم جدید رو نمیدونم !
سلام بچه خوشگل من یه دهنی از تو سرویس کنم که یادت بمونه ملت رو اس.گول نکنی بچه حرومی آمارت رو گرفتم فکر می کنی نمیدونم آرمان کو.ی کجا زندگی می کنی اون کتاب هارو ازت می کنم
ک..س.ش
بهت میگم وایسااااا
حالا بهت زنگ میزنم برنمیداری ک..س کش 
مادر..جن.ده
پاسخ:
جوری تخممو میخوری انگا مرغم :))
"سلام علیکم، ایام سوگواری بر شما تسلیت"
شما دعوتید...

از این به بعد، پایان نامه ها، پروژه ها و تحقیقات مان را با قالب های مذهبی ارائه دهیم.

دانلود رایگان قالب های زیبای مذهبی برای نرم افزار پاورپوینت:
موضوع موردنیاز خود را مطرح کنید تا در صورت امکان قالبی متناسب با موضوع شما طراحی کنیم.

ضمنا با کمال افتخار منتظر انتقاد، پیشنهاد و دیدگاه های شما هستیم.  یا علی
۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۱۷ سرباز طلوع
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***سلام همسنگری...
** ****** ******** * **** **** * **********************************
* ***** ** ***** * *** ***** *** ** ***** ****** * ** ** ***** **** **** *
*******************
...***

+ یا زهرا(سلام الله علیکِ)
پاسخ:
سلام.طبق تصمیمات ما، هرگونه تبلیغ ممنوعه.
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۰۲ عرفان ابوالحسنی
سلام
من بازگشتم
با یک بلاگ جدید
اگر بازهم مایل به تبادل لینک هستید
برای من  پیغام بگذارید
yekdost.blog.ir
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۶ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

ببخشید منو از اینکه چند وقتی نبودم و لیاقت حضور در محفل شما رو نداشتم...

آخه...اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

اما دوباره برای کمی مزاحمت آمدم...

اگر ما رو لایق میدونی، اینبار با شش مطلب بروز شده در خدمت شما هستم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">