جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر
چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۵۱ ب.ظ

آزمون 7 << برنامه نویسی >>

فیزیکدان  جوان

یک پسر به نام واسیا در امتحان  از یک دبیرستان است. یک روز واسیا تصمیم به تماشای بازی تیم هاکی مورد علاقه خود میکند. و پسر عاشق هاکی است حتی بسیار، حتی بیشتر از فیزیک، او را فراموش کرده به انجام مشق شب. به طور خاص، او را فراموش کرده برای تکمیل وظایف فیزیک خود را. روز بعد معلم  واسیا خیلی عصبانی شد و تصمیم گرفت به او درس بدهد. او دانش آموز تنبل است: شما به بدن بیکار در فضا و نیروهایی که آن را تحت تاثیر قرار داده است.بدن را می توان به عنوان نقطه مادی با مختصات (0؛ 0 0) در نظر گرفته شده است. واسیا تا به حال تنها برای پاسخ به اینکه آیا آن را در حال تعادل است. "تکه ای از کیک" - فکر می کردم واسیا، ما نیاز داریم که تنها برای بررسی در صورتی که مجموع همه بردارها برابر با 0 است. بنابراین، واسیا شروع به حل این مشکل است. اما بعد از آن معلوم شد که می تواند مقدار زیادی و تعداد زیادی از این نیروها وجود دارد، و واسیا نتوانند بدون کمک شما. کمک به او. نوشتن برنامه ای است که تعیین می کند که آیا یک جسم غیر فعال است و یا در حال حرکت است بردار از نیروهای.

ورودی

- 100 ≤ خی شده، مختصات یازدهم، مختصات یی و مختصات زی از بردار نیروی، اعمال شده به بدن (ها: خط اول حاوی یک عدد صحیح مثبت N (ای 1 ≤ N ≤ 100) است، پس از آن خطوط N از که حاوی سه عدد صحیح هر یک از را دنبال کنید ، یی، زی ≤ 100).


تولید

چاپ کلمه "بله" در صورتی که بدن در حالت تعادل و یا کلمه "نه" است اگر آن نمی باشد.

ورودی
3
4 1 7
-2 4 -1
1 -5 -3
خروجی
NO
ورودی
3
3 -1 7
-5 2 -4
2 -1 -3
خروجی
YES
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۷
آرمان غفاری

codeforces

برنامه نویسی

نظرات (۲)

ممنون از وبلاگت.
پاسخ:
سلام . ممنون
javabesh ?
پاسخ:
سلام . جوابش پایینه

http://paste.ubuntu.com/1537895/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">