جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر

Aspects of Olympiad in Informatics | A O I

Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
جلوه هایی از المپیاد کامپیوتر
يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۳۷ ب.ظ

آزمون 5 << جبر >>

1 ) دو دونده با سرعت های 5 و 7 متر بر ثانیه دور پیست دایره ای به محیط 100 متر شروع به دویدن می کنند . این دو تا دقیقه یازدهم به جز لحظه اول چند بار از کنار هم رد می شوند ؟

2*) تیم المپیاد در یک دوره مسابقات فوتبال شرکت کرده است و در 2003 بازی 5702 امتیاز کسب کرده است . تعداد بردها باخت ها و تساوی های این تیم چند حالت مختلف ممکن است داشته باشد ؟ ( هر برد 3 امتیاز و هر مساوی 1 امتیاز و هر باخت 0 امتیاز دارد )


3*) در یک امتحان به 30 سوال تستی پاسخ می دهید . هر سوال درست 4 نمره مثبت دارد و هر جواب غلط 1 نمره منفی دارد و هر تستی که بدون پاسخ رها شود صفر نمره دارد . نمره نهایی شما چند عدد مختلف می تواند باشد ؟


4*) یک قایق ران با سرعت معمولی خود 15 کیلومتر به طرف پایین رود خانه را در 5 ساعت کمتر از زمان برگشت می پیماید . اگر او سرعت معمولی خود را دو برابر کند زمان پایین رفتن تنها یک ساعت کمتر از زمان برگشت است . سرعت جریان آب بر حسب کیلومتر بر ساعت چند است ؟

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۱/۱۰/۱۰
آرمان غفاری

جبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">